مشاوره خانواده تلفنی

درمان دروغگویی شوهر

با توجه به اینکه دروغ گفتن بخشی از شرایط انسانی است و نوعی فریب برای روابط سالم زناشویی محسوب خواهد شد، صداقت در اغلب موارد ترجیح داده می شود. با دروغ گویی اثرات مثبتی مانند اعتماد به همسر از بین خواهد رفت. شاید این سوال ذهن شما را نیز مشغول کرده باشد که اگر شوهرتان دروغ می گوید چه کاری می توانید انجام دهید؟ خب در واقع درمان دروغگویی شوهر کاملا به دلایل دروغش بستگی دارد و شما باید جوانب مختلفی را بسنجید.

علت اصلی دروغ گفتن همسرتان را پیدا کنید

در مرحله اول باید علت این موضوع که همسرتان چرا به شما دروغ گفته است را از راه مناسب آن پیدا کنید. یافتن دلیل این کار برای شما حکم کلیدی برای باز کردن قفل یک گاو صندوق را دارد. گاهی خودتان مقصرید و رفتار های ناپسندی که دارید سبب می شود که او مدام در حال طفره رفتن یا دروغ گفتن به شما باشد.

مرکز مشاوره خانواده (تلفنی، آنلاین)

ترس همسرتان را با محبت از بین ببرید

نگذارید هیچ ترسی در وجود همسرتان بوجود آید و سعی کنید آنقدر روابط بینتان صمیمانه باشد که به راحتی در مورد هر موضوعی آزادانه صحبت کنید. صداقت داشتن باارزش ترین رکن زندگیست. پس با از میان برداشتن برخی فاصله ها به درمان دروغگویی شوهر خود بپردازید.

با همسرتان در مورد این موضوع صحبت کنید

در صورتیکه حس می کنید هیچگونه مشکلی وجود ندارد و نه عیب از شماست و نه ترسی بین شما و همسرتان وجود دارد بهتر است با همسرتان در مورد این موضوع صحبت کنید. از او بخواهید تا در یک محیط آرام و بدون هیچ تنشی در رابطه با این معضل با هم حرف بزنید و به نتیجه برسید.

از یک روانشناس کمک بگیرید

یکی از بهترین راهکار ها برای درمان دروغگویی شوهر مشاوره با یک روانشناس است. شما می توانید برای اینکه از ابتدا به یک نتیجه درست برسید از مشورت ها و تجارب یک روانشناس بهره مند شوید تا بتوانید اساسا معضل بوجود آمده در رابطه با عدم صداقت همسرتان را رفع کنید.

شماره مرکز مشاوره

5/5 - (5 امتیاز)