مشاوره ازدواج

مشاوره تلفنی ازدواج

مرکز مشاوره ازدواج سرای مشاور افتخار دارد که در طی سالیان فعالیت خود توانسته به دو شیوه مشاوره حضوری و مشاوره تلفنی خدمت رسان شما هموطنان عزیز باشد.

لزوم مشاوره با مشاور ازدواج :

مشاوره‌ قبل از ازدواج به زوجین کمک می‌کند که از رویکردی علمی و آینده‌نگر، برنامه‌ی آتی خود را بشناسند. مشاور با پرسش و مصاحبه با طرفین آشنا می‌شود. در این حوزه اظهارنظر روانشناس بر مبنای قضاوت خوب یا بد نیست بلکه بر اساس تطابق یا تناسب طرفین است. بسیاری از افراد، آدم‌هایی عین خودشان و بسیاری دیگر آدم‌هایی متفاوت از خودشان را انتخاب می‌کنند که این ارتباط زیادی به خود فرد انتخاب‌کننده دارد. مشاور از دید مراجع موقعیت را تماشا می‌کند. بزرگترین تصمیم زندگی هر انسانی انتخاب شریک زندگی اش است ، تغییر مسیر زندگی هر کسی، در هنگام آشنایی و به خصوص بعد از ازدواج صورت می‌گیرد و انتخاب صحیح و آگاهانه همسر آینده نیازمند آگاهی و شناخت کامل و در نظر گرفتن تمامی معیارهای ازدواج است.

مشاوره قبل ازدواج چه کمکی می کند ؟

عجله در ازدواج یا جدی نگرفتن موارد گفته شده توسط مشاورین، احتمال بروز مشکلات و اختلافات را در زمان آشنایی یا پس از ازدواج بالا می برد؛ در حالی که با رعایت نکات بیسار مهم که در ظاهر ریز و جزئی هستند، می توان از بروز اختلافات اساسی جلوگیری کرد و مشکل پیش آمده را به بهترین شیوه ممکن حل نمود که راه حل این مشکلات را می توان با کمک مشاور متخصص ازدواج به دست آورد.شماره مرکز مشاوره

چرا مشاوره تلفنی ازدواج ؟

پیدا کردن روانشناس متخصص و باتجربه در زمینه ازدواج، صرف وقت و انرژی و هزینه زیاد، مشغله های کاری و … باعث می شود تا دختر و پسر و خانواده هایشان از کمک و همراهی مشاوران ازدواج بهره مند نگردند. به این دلایل مرکز مشاوره تخصصی ازدواج «سرای مشاور» با مجوز از «سازمان نظام روانشناسی و مشاوره» با کادری از متخصصین ازدواج، افتخار دارد که طی سالیان کار خود توانسته پاسخگو و همراه هم‌وطنان عزیز برای انتخابی آگاهانه از راه ارتباطی مشاوره تلفنی باشد. برای تماس با متخصصین مشاوره ازدواج می توانید با شماره تلفن ۹۰۹۹۰۷۱۶۳۹ با تلفن ثابت از سراسر کشور تماس بگیرید.

مشاوره تلفنی ازدواج چه کمکی می تواند بکند ؟

از آنجایی که دوران آشنایی قبل ازدواج از اهمیت زیادی برخوردار است، باید بدانیم چه مسائل و موضوعاتی باید در این دوره مطرح شود ؛ میزان ارتباط چقدر باشد؛ که این موارد بنا به شرایط هر فرد متفاوت می باشد. لذا در مشاوره تلفنی ازدواج به مراجعین عزیز کمک می شود که به خودشناسی کامل تری برسند تا معیارهای خودشان از ازدواج را پیدا کنند و با افزایش آگاهی انتخاب صحیحی داشته باشند.

سوالات متداول مشاوره تلفنی ازدواج :

  • به‌جز سؤال پرسیدن روش‌های دیگری برای شناخت وجود دارد؟
  • آیا هدف و نیازها در دو طرف برای ازدواج بررسی شده است؟
  • سازگاری و چشم پوشی از اختلافات در دوران شناخت چه پیامدهایی دارد؟
  • آیا برای انتخاب همسر تفاهم بر علاقه مقدم است؟
  • آیا فرد شرایط و آمادگی روانی لازم را برای ازدواج و تشکیل خانواده دارد یا خیر؟
  • آیا صحبت درباره مسائل جنسی قبل از ازدواج صحیح است؟
  • آیا بعد از شکست عشقی جایگزین کردن فردی برای ازدواج مناسب است؟
  • آیا این باور که عشق بعد از ازدواج به وجود می‌آید صحیح است؟
  • آیا ارتباط و تماس تلفنی می‌تواند راهی برای شناخت باشد؟
  • آیا ملاک های مهمتری از تناسب فرهنگی ، خانوادگی ، اعتقادی و اقتصادی، اختلاف سنی ، تشابه اخلاقی و تیپ شخصیتی وجود دارد ؟

تلفن کلینیک روانشناسی

4.8/5 - (148 امتیاز)