مشاوره خانواده تلفنی

مرکز مشاوره خانواده

مرکز مشاوره خانواده سرای مشاور با ارائه خدمات مشاوره تلفنی و حضوری در تمامی حوزه های روانشناسی خانواده به صورت تلفنی و حضوری ، طی سالیان متوالی همراه و یاور هموطنان عزیز برای حل سوالات و مشکلات کوچ و بزرگ زندگی بوده است.

چرا مرکز مشاوره خانواده سرای مشاور؟

خانواده مهم‌ترین و تأثیرگذارترین محیط در زندگی افراد است. زن، شوهر، فرزند و تمام افراد یک خانواده اگر با نقش ها و مسئولیت خود آشنایی و شناخت کامل نداشته باشند باعث ایجاد مشکلاتی در محیط خانواده می‌شوند چه بسا بسیاری از مشکلات و سوء تفاهم ها ناشی از عدم برقراری ارتباط صحیح اعضای خانواده با یکدیگر است. کمک گرفتن از مرکز مشاوره خانواده سرای مشاور می‌تواند به حل این مشکلات کمک کند.

مسائلی از قبیل رابطه با خانواده همسر، رابطه عروس و مادر شوهر، تغییر رفتار ناگهانی همسر، عدم توجه از سمت همسر، مشکلات ناشی از مسائل جنسی، خیانت کردن، مسائل مالی، اختلاف نظر در شیوه تربیتی و برخورد با فرزندان، یکنواختی و سرد شدن رابطه زن و شوهر بعد از ازدواج، رابطه زناشویی، مسائل و مشکلات زناشویی و … از مشکلات و دغدغه های بیشتر خانواده ها و زن و شوهر است و ما بیشتر مواقع در محیط اطراف و آشنایان خود شاهد این مسائل هستیم.

مرکز مشاوره حضوری خانواده

شیوه برخورد و حل مسئله در مواجهه با این مسائل چگونه باشد بسته به تصمیم افراد متفاوت است. گاه زن و شوهر خود سعی می‌کنند مشکل به وجود آمده را حل کنند و گاهی احساس می‌کنند که به بن بست رسیده‌اند و قادر به حل مشکل و رسیدن به توافق نیستند. در چنین مواقعی بهتر است که از مراکز مشاوره و متخصصان این حوزه کمک بگیرند.

مرکز مشاور خانواده سرای مشاور به شما کمک می‌کند تا در مرحله اول شناخت کاملی از خودتان، باورها و طرز فکرتان که تأثیر بسیار زیادی در نحوه برخورد شما با مشکلات دارد به دست بیاورید تا بتوانید با دید باز و وسیع تری نسبت به مشکلات خود تصمیم بگیرید. در مرحله بعد مراجع با کمک مشاور با شناسایی دقیق مشکل و ریشه اصلی مشکلات راه حل های پیش رو را بررسی می‌کنند و با در نظر گرفتن پیامدهای هر راه حل، بهترین راه حل ممکن را انتخاب می‌کند.

مشاورین ما آماده‌اند تا در این مهم شما را راهنمایی نمایند, شماره تلفن ما برای رزرو وقت مشاوره خانواده در تهران محدوده میدان انقلاب: ۶۶۹۰۰۶۷۰

مرکز مشاوره خانواده (تلفنی، آنلاین)

آدرس مرکز مشاوره خانواده در تهران

سرای مشاور ایران، جزو پرطرفدارترین مراکز مشاوره تلفنی و حضوری خانواده با مجوز رسمی از «سازمان نظام روانشناسی و مشاوره» افتخار دارد که توانسته همراه مشترکین و مراجعین عزیز در سراسر کشور بوده و در زمینه مشکلات خانوادگی به آن ها کمک کند.

هم‌وطنان عزیز تهرانی می‌توانند برای مراجعه حضوری و تعیین وقت در محدوده میدان انقلاب تهران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۶۳۹ با تلفن ثابت تماس بگیرند.

 

برای مشاوره آنلاین تلفنی می‌توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۶۳۹ با تلفن ثابت از سراسر کشور تماس بگیرید و یا با کلیک در لینک زیر و ثبت نظر خود منتظر پاسخ سؤال خود در اسرع وقت باشید.

شماره تلفن جهت رزرو وقت حضوری در تهران ۶۶۹۰۰۶۷۰

شماره مرکز مشاوره

4.8/5 - (60 امتیاز)