مشاوره تلفنی با تلفن همراه

مشاوره تلفنی روانشناسی (خانواده، ازدواج، کودک و نوجوان، طلاق و خیانت همسر، مسائل فردی و اختلالات شخصیتی)

مژده به مشترکن مرکز مشاوره تلفنی «سرای مشاور»

مشاوره تلفنی با موبایل راه اندازی شد، بدین منظور سه دسته از مشترکین می‌توانند از این خدمت استفاده کنند:

۱ – هم‌وطنانی که به تلفن ثابت دسترسی ندارند و می‌خواهند مشاوره تلفنی با موبایل داشته باشند.

۲ – در حال حاضر به دلیل مشکلات مخابراتی دسترسی به شماره هوشمند (۹۰۹۹۰۷۱۶۳۹) برای برخی مناطق کشور مسدود شده است، لذا مشترکین عزیز می‌توانند از مشاوره تلفنی مستقیم استفاده کنند.

۳ – عزیزانی که خارج از کشور تمایل به دریافت مشاوره دارند.

مراحل گرفتن مشاوره تلفنی با موبایل

  1. پر کردن فرم زیر و انتخاب پلن مشاوره ای
  2. پرداخت اینترنتی
  3. نمایش شماره ها و راه های ارتباطی پس از پرداخت و تماس اپراتور سرای مشاور با شما

نکات مهم

  • مشاوره گرفتن از روانشناس متخصص مربوطه در همان لحظه و یا حداکثر ۱۵ دقیقه بعد از پرداخت صورت می‌گیرد.
  • ساعات کاری هر روز از ساعت ۹ الی ۲۱ به غیر از جمعه ها و روزهای تعطیل رسمی کشور است.
آخرین به روزرسانی

متاسفانه به دلیل مشکلات اداره مالیات، درگاه سایت سرای مشاور غیر فعال می باشد. لطفا برای گرفتن نوبت مشاوره با شماره های مرکز تماس بگیرید.

  • 0 تومان


مزیت مشاوره با موبایل

مشاوره تلفنی مدتهاست که در قالب یک مشاوره بحرانی نظیر مواقعی که فرد امکان مراجعه حضوری ندارد و یا به سرعت نیازمند دریافت مشاوره می باشد در اختیار مردم قرار گرفته است. مزیت مشاوره با موبایل موجب شده است که این امر تبدیل به یک گزینه محبوب شود.

ناشناس بودن

بسیاری از افرادی که به دنبال دریافت مشاوره اند، هنگامی که حضوری مراجعه می کنند، شرمنده یا خجالت زده می شوند. بهترین مزیت مشاوره تلفنی این امر می باشد که به مردم کمک می کند تا به صورت آزادانه بحث و گفتگو کنند و احساس عمیق خود را بدون برقراری تماس مستقیم چشمی بیان نمایند.

انعطاف پذیری

زمانیکه شما نیازی به مراجعه حضوری ندارید، برنامه ریزی مشاوره بسیار آسان تر خواهد شد. هیچ ترافیکی برای مقابله با آن وجود ندارد و یا سایر تسهیلات سفر، که باعث می شود جلسه مشاوره بیشتر جنبه درمانی و کمتر جنبه استرس زایی داشته باشد، فراهم خواهد شد. مشاوره تلفنی با موبایل فرصت نامحدودی را ارائه می دهد تا از هر کجا بدون سفر یا انتقال به مکانی خاص بتوانید مشکلاتتان را حل کنید. در واقع با این موضوع به حضور در یک مکان جغرافیایی خاص محدود نمی شوید.

هزینه پایین

هزینه یک جلسه مشاوره با تلفن همراه اغلب کمتر از هزینه یک جلسه حضوری است. مشاور شما می تواند به راحتی از هر مکانی پاسخگوی شما باشد و به طور معمول هزینه های جلسه کمتری را برای مشتریان خود ایجاد کند.

دائما در دسترس بودن

اگر شما دسترسی ندارید که از خدمات سلامت روانی خوبی برخوردار شوید، در اینصورت از مزیت مشاوره تلفنی با موبایل که برای شما گزینه ای مناسب خواهد بود، بهره مند شوید. در این راستا، مشاوران حرفه ای و باتجربه وجود دارند که می توانند به شما در زمینه نگرانی های مختلفی از جمله رفع مشکلات خاص و فراگیر کمک کنند و در حل و فصل کردن گرفتاری های متعدد، مقابله با آن ها و ایجاد تغییرات مثبت زندگی نقش مهمی را ایفا کنند.


استفاده از خدمات مرکز مشاوره تلفنی سرای مشاور به چه شکل است؟

  1. تماس با تلفن ثابت با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۶۳۹ بدون صفر و پیش شماره از سراسر کشور (در صورت شنیدن بوق اشغال قبل یا بعد از کلید ۵، چندین بار شماره گیری نمایید).
  2. تماس با منشی (۱-۰۲۱۶۶۹۰۰۶۷۰) و اطلاع از تخفیف ها یا پرکردن فرم بالا و ورود به صفحه پرداخت آنلاین.
  3. جهت رزرو وقت مشاوره حضوری با شماره 02153873 تماس بگیرید.

4.6/5 - (95 امتیاز)