مشاوره خانواده تلفنی

با گذشته همسرم چه کنم؟

آیا روابط گذشته همسرتان شما را آزار می دهد؟ آیا این سوال در ذهنتان می چرخد که: با گذشته همسرم چه کنم؟ آیا شما احساس می کنید که واقعیت های گذشته او شما را تهدید می کند؟ بله، این احساسات برای شما منحصر به فرد نیستند، آن ها در میان بسیاری از زنان شایعند. وسواس مداوم در مورد گذشته همسرتان می تواند یک شرایط استرس زا برایتان باشد که مشاوره با یک روانشناس کمک می کند تا این افکار را متوقف کنید و به شما در برقراری رابطه بهتر کمک خواهد کرد.

فکر کردن درباره گذشته همسرتان را متوقف کنید

فراموش نکنید که اگر ذهن خود را به سمت گذشته او منتقل کنید، شرایط بدتری برایتان بوجود می آید. شما می توانید اندیشه خود را با یک تصویر جایگزین کنید. هنگامی که فکر های آزار دهنده به سراغتان می آیند که خدایا با گذشته همسرم چه کنم؟ فقط روی تنفس خود تمرکز کنید، ریه ها را پر از هوا کرده و آن ها را از طریق بینی عبور دهید.

نگذارید حسادت شما را رنج دهد

افکار و احساسات حسادت توسط افراد یا حوادث، از گذشته آغاز می شود. فکر کردن در مورد گذشته همسرتان سبب می شود که شما احساس ناامنی، غم، خشم و حتی نگرانی های بیش از حد داشته باشید. این را باور داشته باشید که رویداد های گذشته تهدیدی واقعی برای شما یا رابطه‌تان نیستند.

با او بد رفتار نکنید

احساس خشم، غم و ناامیدی می تواند سبب شود که با او غرورآمیز رفتار کنید و رفتارتان ناعادلانه باشد. با انجام دادن چنین شیوه ای، شما اساسا او را برای اشتباهات گذشته اش مجازات می کنید. سعی کنید ارتباطتان را با او به رسمیت بشناسید و فضای ذهنی و رفتاری خود را تغییر دهید.

روی رابطه خود کار کنید

بهترین راه این است که تجارب و خاطراتی فوق العاده را ایجاد کنید. یک سرگرمی مشترک را شروع کنید، یک شب تاریخی داشته باشید یا با شریک زندگی خود چیزی تازه را امتحان کنید. بیدن ترتیب شما یک زندگی جدید و شاد را با شریک زندگی‌تان آغاز کرده و گذشته او را به طور کلی فراموش می کنید.

کمک مشاور در مورد فراموشی گذشته همسر

یک مشاور یا روانشناس کمک قابل توجهی در رفع مشکلتان به شما خواهد کرد. در واقع تکنیک های مختلفی که او در برقراری یک رابطه مستحکم با همسرتان به شما آموزش می دهد بسیار کاربردیست. هنگامی که از مشاوره های یک فرد باتجربه بهره مند می شوید دیگر تفکرات منفی در این مورد که با گذشته همسرم چه کنم برایتان پیش نخواهد آمد.

شماره مرکز مشاوره

 

5/5 - (4 امتیاز)