مشاوره خانواده تلفنی

اختلاف شوهرم با خانواده ام

این موضوع به وفور در میان برخی از زنان و حتی نوعروسان به گوش می رسد که اختلاف شوهرم با خانواده ام برایم بسیار آزار دهنده است. همانطور که می دانید هر مشکلی راه حلی دارد و برای برطرف نمودن آن باید کار را به کاردان سپرد. یکی از بهترین روش هایی که به بانوان در حل اختلاف همسر با خانوادشان کمک می کند بهره مندی از توصیه هایی است که یک مشاور زبده در اختیارشان خواهد گذاشت.


بیشتر بخوانید : مشاوره خانواده


مشاور چگونه به شما کمک خواهد کرد؟

هنگامی که شما به یک مشاور مراجعه می کنید و اظهار می کنید که اختلاف شوهرم با خانواده ام برایم به یک معضل تبدیل شده است، او ابتدا به مرور کردن مشکلات توسط شما می پردازد و از شما می خواهد که به صورت دقیق همه چیز را برایش توضیح دهید. تعریف مسائل و مشکلات و نوع رفتار هایی که همسر و خانواده شما در برابر یکدیگر دارند یکی از اصلی ترین گام ها برای تشخیص نوع تنش هایی است که در میان آن ها به وجود آمده است.

ریشه یابی کردن رفتار های خوب و بد دیگران یکی از مهم ترین عواملیست که مانند نقشه یک راه شما را هدایت خواهد کرد. پس از گذراندن این مرحله و مشخص شدن عیبی که در رفتار هر شخص پدیدار شده است نوبت به اجرای راه حل های پیشنهادی توسط مشاور خانواده خواهد رسید.

شماره مرکز مشاوره

بحث و گفتگو اولین راه حل برای خاتمه دادن به اختلافات

به بحث و گفتگویی دوستانه با همسر و خانواده خود بپردازید. هر کدام از آن ها باید ایراد های وارده بر رفتار خود را شناسایی و آن ها را برطرف نمایند. شما می توانید در حل مشکلات نقش بزرگی داشته باشید و آن ها را راهنمایی کرده و به پایان یافتن اختلافات کمک کنید.

فراموش نکنید تکنیک هایی که یک روانشناس می تواند در اختیار شما بگذارد بسیار اثربخش است و شما به تنهایی و با تجربه کمی که دارید نمی توانید بر مشکلات خانوادگی غلبه کنید. اگر شما هم جزو بانوانی می باشید که مدعی هستید اختلاف شوهرم با خانواده ام جدی و غیرقابل حل شده است در اولین فرصت به یک مشاور مراجعه کنید و از راهنمایی او بهره مند شوید.

تلفن کلینیک روانشناسی

اگر در زمینه های زیر مشکل دارید با ما تماس بگیرید:

رابطه سرد شوهرم با خانواده ام.

شوهرم با خانواده ام رفت و آمد نمیکند.

بی احترامی شوهر به خانواده همسر.

همسرم با مادرم مشکل دارد.

شماره تماس : ۰۲۱۶۶۹۰۰۶۷۰ – ۰۲۱۶۶۹۰۰۶۷۱ مرکز مشاوره روانشناسی خانواده سرای مشاور

 

5/5 - (6 امتیاز)