مشاوره برای خارج کشور

مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور

به طور معمول ایرانیانی که در کشورهای دیگر زندگی می‌کنند، ترجیح می‌دهند که در صورت نیاز به استفاده از خدمات مشاوره، از مراکز مشاوره ایرانی کمک بگیرند. این موضوع دلایل مختلفی می‌تواند داشته باشد که در ادامه به آن‌ها پرداخته‌ایم. همچنین شما می‌توانید در ادامه این مقاله فرم مربوط به دریافت خدمات مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور را پر نمایید تا در کمترین زمان ممکن مشاورین مجرب مجموعه با شما تماس حاصل فرمایند.

دلایل تمایل ایرانیان خارج از کشور به دریافت مشاوره ایرانی

احساس نزدیکی

زبان مادری در ایجاد ارتباط نزدیک میان اشخاص بسیار حائز اهمیت است. برای این که مشاور و درمان‌جو بتوانند ارتباط موثری با یکدیگر برقرار کنند لازم است که در وهله‌ی اول همه حرف‌های یکدیگر را متوجه شوند و با زبانی که کاملا به آن تسلط دارند با یکدیگر صحبت کنند.

فرهنگ مشترک

مشاور باید بتواند مشکلات و مسائل مراجع را به طور کامل درک کند، از زاویه نگاه او به مسائل نگاه کند و راهکارهای مناسب با توجه به شرایط وی پیشنهاد دهد. اگر مشاور درک درستی از فرهنگی که درمان‌جو در آن بزرگ شده نداشته باشد، هرچند هم که علم بالایی در زمینه مشاوره و روانشناسی داشته باشد، نمی‌تواند کار خود را به درستی انجام دهد.

هزینه

شاید یکی از دلایلی که ایرانیان مقیم خارج از کشور تمایل به دریافت خدمات مشاوره از ایران دارند، هزینه‌های بالای این گونه خدمات در کشور آن‌ها باشد. این افراد می‌توانند با هزینه‌های به مراتب کمتر، از مشاوره اساتید برجسته و مشاوران مجرب در ایران بهره‌مند شوند.

 

مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور

ارتباط آسان

در گذشته اشخاص در کشورهای مختلف به سختی می‌توانستند با یکدیگر تماس برقرار کنند و این کار برای آن‌ها هزینه‌های بسیاری در بر داشت. اما امروزه با توسعه اینترنت و استفاده فراگیر از پیام‌رسان‌ها این ارتباط به راحتی بدون پرداخت هزینه انجام می‌شود.

خدمات مشاوره برای ایرانیان مقیم خارج از کشور در مرکز سرای مشاور

مرکز مشاوره تخصصی سرای مشاور با بهره‌گیری از مشاوران مجرب، قادر به ارائه خدمات آنلاین در حیطه‌های مختلف مشاوره از جمله مشاوره ازدواج، مشاوره خانواده، مشاوره کودک، مشاوره فردی و … می‌باشد. مراحل استفاده از این خدمات برای ایرانیان خارج از کشور به شرح زیر است:

۱) تکمیل فرم زیر و واریز وجه از طریق درگاه پرداخت بین‌المللی.

۲) ارسال پیام در واتس اپ به شماره ۹۸۹۹۲۵۷۸۷۸۴۰+ و گرفتن وقت مشاوره.

۳) برقراری تماس صوتی یا تصویری از طریق واتس اپ در زمان هماهنگ شده.

  • 0,00 €

5/5 - (6 امتیاز)