مزیت مشاوره تلفنی

تلفن کلینیک روانشناسی

از پیدایش نسل بشر، انسان‌ها همواره با مشکلاتی مواجه بوده‌اند که آن را با ریش‌سفیدان در میان می‌گذاشتند و از آنان راهنمایی می‌گرفتند اما امروزه با توجه به پیشرفت سریع فنّاوری، تغییرات اجتماعی و فرهنگی، گستره و گوناگونی مشکلات لزوم وجود افراد متخصص و دارای فن و تجربه ضرورت می‌یابد. مشاوره نوعی خدمت یاورانه است که به افراد به هنجار جامعه درزمینهٔ تصمیم‌گیری، مشکلات فردی (استرس، اضطراب و …)، مشکلات تربیتی، تحصیلی، شغلی، خانواده و ازدواج و … کمک می‌کند.

مشاوره تلفنی امکان در دسترس بودن مشاور را برای عموم مردم مهیا می‌سازد. زمانی که افراد بدانند که در هر شرایطی می‌توانند مسائل و مشکلات خود را با متخصص اهل‌فن در میان بگذارند، احساس آرامش و اطمینان خاطر می‌کنند. مشاوره تلفنی برخلاف مشاوره حضوری در هر مکان و زمانی میسر است. این نوع مشاوره به دلیل سریع و مقرون‌به‌صرفه بودن برای تمامی اقشار جامعه مفید و قابل‌دستیابی است. همچنین مراجع می‌توانند با صرف وقت کمتر و بدون اینکه اجازه دهند تا مشکلاتشان تا حدی حاد شود تا ادامه حیات را برایشان سخت و طاقت‌فرسا کند از خدمات مشاوره بهره‌مند گردند.

شماره مرکز مشاوره

این نوع از مشاوره امکانی را به فرد می‌دهد تا بتوانند برخی از مسائل را که عنوان کردن آن‌ها کمی مشکل است مانند (مسائل جنسی و سایر موارد) به‌راحتی مطرح نمایند.

تماس با تلفن ثابت بدون صفر یا کد با شماره : ۹۰۹۹۰۷۱۶۳۹

5/5 - (3 امتیاز)