درمان خیانت همسر

بعد از خیانت همسر چه کنیم؟

زوج هایی که خیانت از طرف مقابل را در زندگی تجربه می کنند، مطئنا درد بزرگی را متحمل می شوند. برای بیشتر این افراد ممکن است چنین سوالی پیش آید که بعد از خیانت همسر چه کنیم؟ و چه رفتار هایی درست است؟ مشاوره با یک روانشناس در این شرایط برای آن ها بسیار ضروری بوده و از اهمیت خاصی برخوردار است به گونه ای که می تواند برایشان به نوعی نقش تعیین کننده برای ادامه یا عدم ادامه زندگی زناشویی را به همراه داشته باشد.

سریعا به طلاق فکر نکنید

اگر شما هم به دنبال جواب این سوال هستید که بعد از خیانت همسر چه کنیم؟ بهتر است سریعا به طلاق فکر نکنید. بدون شک طلاق تنها راه حل رفع این مشکل نیست و باید فرصتی دوباره به همسر داد تا بتواند اشتباه خود را جبران نماید.

انتقام نگیرید

بسیاری از زوجین بعد از خیانت همسر خود به انتقام گیری فکر می کنند. آن ها با انجام رفتار های نادرست مانند بد اخلاقی و توجه نکردن به همسر خود سعی دارند تا اشتباه او را مداوم یادآوری نموده و به نوعی مجازاتش کنند. توجه داشته باشیم که این رفتار در طولانی مدت باعث سرد تر شدن روابط و ادامه دادن خیانت او خواهد شد.

بعد از خیانت همسر چه کنیم

دیگران را از خیانت همسر خود مطلع نکنید

یکی از راهکار هایی که باید در جواب این سوال که “بعد از خیانت همسر چه کنیم” بدانیم، اینست که خیانت او را در میان خانواده و دوستان جار نزنیم و آبروی او را در خطر نیندازیم. این کار تنها به زندگی خودمان لطمه اصلی را وارد خواهد کرد. چنین مسائلی باید در سکوت و آرامش حل شوند و به صبوری بالا و قابل توجهی نیازمند است.

ببخشید و فراموش کنید

اگر تصمیم بر بخشش خیانت همسر و فراموشی بگیریم بهترین کمکی است که می توانیم به خودمان، فرزندانمان و زندگیمان کنیم. به گذشته و کار هایی که همسرمان انجام داده است نیندیشیم و خودآزاری نکنیم چرا که هیچ چیز را نمی توانیم به عقب برگردانیم.

از مشاور خانواده کمک بگیرید

مشاوره خانواده می تواند به راحتی ما را در زمینه بهترین رفتار هایی که باید پس از خیانت همسر خود نشان دهیم یاری خواهد کرد. یک روانشناس به ما می آموزد که بعد از خیانت همسر چه کنیم؟ او ما را با تکنیک هایی آشنا می سازد که ذهنمان در آن شرایط به اجرایشان قد نخواهد داد. بحث و گفتگو با یک روانشناس می تواند مسیر زندگی را به طور کامل تغییر دهد.

تلفن کلینیک روانشناسی

Rate this post