چگونه پیشنهاد دوستی به یک دختر بدهیم؟

دادن پیشنهاد دوستی به یک خانم کار ساده‌ای است. شما فقط باید پیشنهاد دهید. اما در صورتی که فرد عصبی یا خجالتی هستید، ممکن است نتوانید پیشنهاد خود را به آسانی مطرح کنید و مدام خود را با سوالاتی نظیر چگونه با یک دختر صحبت کنیم یا چگونه از یک دختر شماره بگیریم، گیج و سردرگم کنید. در ادامه پیشنهاداتی مطرح می‌شود که می‌تواند به شما در این زمینه کمک کند.

قبل از شروع ارتباط:

میزان علاقه‌مندی او را به خود بسنجید. در ابتدا بررسی کنید که چقدر احتمال دارد او نیز به شما علاقه‌مند باشد. آیا او با شما تماس چشمی برقرار می‌کند؟ آیا او از گذراندن وقت با شما لذت می‌برد و خوشحال است؟ اگر احساس می‌کنید که نگاه‌های شما او را آزار می‌دهد، این کار را متوقف کنید و احساسات خود را آشکارا به او نشان ندهید.

به نحوه نگاه کردن او به شما توجه کنید. اگر زمانی که در جمع هستید و به او نگاه می‌کنید او هم به شما نگاه کند و تلاقی نگاهتان زمان بیشتری طول بکشد یا نگاهش را از شما بدزدد، نشان می‌دهد که به شما علاقه‌مند است و شما شانس بیشتری با او دارید.

در زمان برقراری ارتباط:

به طور مستقیم به او نگاه کنید. زمانی که با او صحبت می‌کنید، به صورتش و به خصوص به چشم‌هایش نگاه کنید و نشان دهید که علاقه‌مند به شنیدن حرف‌های او هستید. توجه داشته باشید که موقع حرف زدن با او به بدنش نگاه نکنید، برای اکثر خانم‌ها این کار خوشایند نیست.

به او کمک کنید. اگر او بسته سنگینی حمل می‌کند، به او پیشنهاد کمک دهید. اگر او پیشنهاد شما را رد کرد صبر کنید تا زمانی که او واقعا به کمک نیاز داشته باشد. اگر او روز بدی را پشت سر گذاشته، سعی کنید که رفتار صمیمانه و دوستانه‌ای با او داشته باشید.

چگونه پیشنهاد دوستی به یک دختر بدهیم

زمانی که می‌خواهید پیشنهاد دهید:

سعی کنید که ظاهرتان مناسب باشد. لباس ‌های تمیز و مرتب بپوشید. حمام کنید و دندان‌های خود را مسواک بزنید.

در زمان شروع صحبت مجبور نیستید که با یک جمله هوشمندانه شروع کنید و یک سلام ساده می‌تواند کافی باشد. موقعیت را خیلی بزرگ نشان ندهید و سعی کنید عادی و راحت جلوه دهید.

اگر با علایق او آشنا هستید، سعی کنید که کاری را که می‌دانید دوست دارد، انجام دهید. به طور مثال اگر می‌دانید که موسیقی کلاسیک دوست دارد، به او پیشنهاد دهید که کنسرت موسیقی کلاسیک بروید.

اعتماد به نفس داشته باشید و خود را برای جواب منفی آماده کنید. اگر او جوابش به پیشنهاد شما منفی بود، بگویید که مشکلی نیست و شاید یک وقت دیگر. نشان ندهید که خیلی ناراحت شده‌اید و بسیار به او نیازمند هستید. بحث را عوض کنید و اگر امکانش نیست آنجا را ترک کنید.

نکات مهم در رابطه با پیشنهاد دوستی :

اگر می‌خواهید پیشنهاد دوستی خود را به صورت متن و در قالب اس ام اس عنوان کنید، بهتر است که این کار را انجام ندهید چراکه در ارتباط مستقیم بهتر می‌توانید از حالت صورت و لحن صدایش به احساس او پی ببرید.


بیشتر بخوانید: دوستی و روابط دختر و پسر


اگر می‌خواهید به یک دختر در دانشگاه و یا محل کار پیشنهاد دهید، توجه داشته باشید که شما با او ممکن است مدام روبرو شوید، پس اگر از احساس خود مطمئن هستید پا پیش بگذارید. علاوه بر آن اگر شما با آن فرد هرگز صحبت نکرده‌اید، شانس شما بسیار کم است. پس بهتر است که قبل از دادن پیشنهاد با او رابطه دوستانه برقرار کنید.

شماره مرکز مشاوره

5/5 - (1 امتیاز)